בטקס השתתפו: הורי וילדי הגן, צוות הגן בהובלת מנהלת הגן רעות שאדי, יהודית דרעי- מנהלת אגף החינוך לגיל הרך ומשה שיטרית- המשנה לראש העיר.
הגננת רעות שאדי על השלט המרגש: "תהליך הכנת השלט כלל חשיבה התחלתית של ילדי הגן: מה מיוחד בגן שלנו, איזה פסוק/אימרה מתארת את מה שחשוב לנו ומה הגן מסמל. אח''כ כל ילד צייר וכתב (בעזרת הצוות) מה הוא רוצה שיהיה בשלט ולאחר מכן עברנו להשתמש השימושים טכנולוגים כגון קנבה וAl. דרך החוויה יצרנו למידה משמעותית, למידת אוריינות בדרך מקורית, חיזוק ההבעה בע"פ, ועבודת צוות".
נציין כי בגן אתרוג פועל צוות מסור ונאמן הכולל את: רעות שאדי מנהלת הגן, תמר לויט גננת משלימה, מיכל בלילטי סייעת אם וענת אמויאל סייעת משלימה.
יישר כוח על הרעיון היצירתי והמקורי של השלט הנפלא, למנהלת הגן, הצוות והילדים.
צילום: גן 'אתרוג'







