"ראש העיר הבטיחה וקיימה! דלת פתוחה לקשישים. ובכדי להקל על הקשישים, היא הגיעה למרכז היום יחד עם צוות מקצועי מהעירייה. בסבלנות רבה הם הקשיבו לכל הקשישים והבטיחו לתת מענה מיידי וההוכחה לכך קשישה ביקשה ספסל ליד הבית וקיבלה! תודה רבה לראש העיר על דאגה הרבה לקשישים".
צילום תמונות- בית הקשיש.








