בעקבות כך הוחלט על מספר פעולות שעתידות להתבצע בעתיד הקרוב שישפרו את איכות חיי של תושבים. 

להלן חלק מהפעולות: 

- שביל האופניים יועבר לאמצע המדרכה וכך יתאפשר לתושבים לצאת בבטחה מביתם. חשוב לציין: בעת הקמת השביל לא היו מתוכננות יציאות מצד זה של המבנים. לאחר שאלה אושרו הוחלט לבצע את המהלך לרווחת תושבי האזור.
- יבוצעו שינויים גאומטריים קלים במקומות הנדרשים בכבישים על פי המלצות הצוות המקצועי.

סוגיות נוספות נבדקות בימים אלו בלשכת ראש העיר והצוות המקצועי.

רמ"ט לשכת ראש העיר נתי גבאי: "בעקבות התרשמות הגורמים המקצועיים מהנעשה בשטח הוחלט על ביצוע מספר פעולות לרווחת התושבים בשכונה. אנו נמשיך להיות קשובים לתושבים, תוך התקדמות תמידית העומדת בקנה אחד עם צרכיה של העיר".

תמונה שהועלתה לרשתות על ידי אחת מתושבות המקום: 

אגף דוברות עיריית בית שמש.

תמונה ראשית ארכיון.