"מציאות בה סגני ראש העיר וחברי מועצה פוגעים באלפי תלמידי העיר ומונעים מהם כיתות לימוד, הן בעיר הוותיקה, ברמה ד' ובנווה שמיר, היא חסרת אחריות. מציאות בה חברי מועצה לא מאפשרים עבודה תקינה לאגפי העירייה לא מקובלת עליי. תפיסת הטוב המשותף תמשיך להוביל אותי אבל עם שותפי אמת ולא לצד חברי קואליציה המתנהלים כאופוזיציה."
כך כותבת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך במכתבה לחברי המועצה:
"העיר בית שמש היא עיר של קהילות המבקשות לקיים את הזכות לחיים בכבוד קהילה לצד רעותה. מיום כניסתי לתפקיד ראש עריית בית שמש ביקשתי להניח במרכז השיח של נבחרי העיר את סוגיית הטוב המשותף והאחריות המשותפת לעתידה של העיר.
מתוך ראייה משותפת ותפיסת העתיד של העיר בית שמש הפקדתי בידיך סמכויות שונות. תכלית הפקדת הסמכויות הייתה לשם חיזוק ופיתוח העיר בית שמש בתחומים שונים.
באחרונה, במספר נסיבות, בחרת לנהוג באופן הפוגע פגיעה אנושה ביעדים אלו , פגיעה שיש בה כדי לפגוע בהתפתחות העיר בית שמש.
לאור כל האמור לעיל נפגע אמוני ומתוך אחריות לעתידה של העיר בית שמש, ובהתאם לסעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות – אני מבקשת להודיע כי החלטתי, כי בעוד 48 שעות משליחת מכתב זה, יבוטלו כלל הסמכויות שהאצלתי לך.
החלטה זו קיבלתי בלב כבד ומתוך אחריות לעתידה של העיר בית שמש. אני ממשיכה לראות בדרך השותפות ורעיון הטוב המשותף כתפיסת עולמי בניהול העיר. דלתי פתוחה ואזני קשובה למבקשים ליטול בה חלק מתוך כוונת אמת."
חברי המועצה שקיבלו את מכתבה של ראש העיר הם:
אברהם פרנקל
ישראל סילברסטין
משה שטרית
שלום אדרי
צבי ווליצקי
שמעון גולדברג
אגף הדוברות עיריית בית שמש.







