שלום אדרי, ממונה הרשות לביטחון קהילתי והעיר הוותיקה:
"ראשית, אני רוצה להודות לכל אנשי החינוך היקרים על שנת לימודים מאתגרת בצל הקורונה שעל אף המורכבות עמדתם במשימות הרבות בהצלחה, ועדיין לא תמה המשימה עם הקייטנות המגוונות ברחבי העיר שמתחילות הבוקר.
אני מודה באופן אישי לכל צוותי ההוראה בעיר כולל החינוך הבלתי פורמלי על מי שאתם מחויבים לעשיה במסירות אין קץ.
ולכולנו אני מאחל קיץ בריא, מהנה ובעיקר בטוח הישמרו מכל משמר מסכנות."
קרדיט צילום תמונה: מיכאל קריספל.







