בימים אלו יותקנו הצללות ותאורה מותאמות במתקני הספורט בשדרות בן גוריון ושדרות הדקל למען תושבים המתאמנים בצהרי היום ובשעות הלילה.
שלום אדרי, ממונה העיר הוותיקה:
"בשנים האחרונות רמת המודעות לספורט ושמירה על הבריאות הפכה להיות חלק מסדר יום של מבוגרים וצעירים כאחד. מתקני הספורט שפוזרו בעיר הם הצלחה בכל מובן, תושבים רבים עושים בהם שימוש בכל שעות היום והלילה.
בימים אלו הותקנו הצללות ותאורה במתקנים בכדי שתושבי העיר יוכלו ליהנות באופן מקסימלי מהמתקנים, בחום היום ומתאורה בשעות הלילה.
אני מודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס, מנהל הפרויקטים".






