במהלך היום צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים.

דוברות המשטרה (ירושלים)

בהמשך למעצרם של שניים הלילה בעקבות מותו של הנער סמוך לבית שמש במסגרת טיול בית הספר, נעדכן כי בתום חקירתם הוחלט לשחררם בתנאים מגבילים של מעצר בית למשך 5 ימים. 
*חקירת המקרה נמשכת במשטרה.

דוברות המשטרה ירושלים. 

תמונה באדיבות משפחת הנער נחמיה אהרון ז"ל.