לשון ההודעה הראשונה שראש העיר ד"ר עליזה בלוך פירסמה בטלגרם: 

"שוחחתי הבוקר עם ראש הממשלה בנט ועם מנכ"ל משרדו הנכנס ידידי יאיר פינס. 
ברכתי אותם.בחירה מצויינת! 
הצלחתם הצלחתנו".

תמונה צילום מסך טלגרם.