לשון ההודעה הראשונה שראש העיר ד"ר עליזה בלוך פירסמה בטלגרם:
"שוחחתי הבוקר עם ראש הממשלה בנט ועם מנכ"ל משרדו הנכנס ידידי יאיר פינס.
ברכתי אותם.בחירה מצויינת!
הצלחתם הצלחתנו".
תמונה צילום מסך טלגרם.
פורסם בתאריך: 23/06/2021 13:46
לשון ההודעה הראשונה שראש העיר ד"ר עליזה בלוך פירסמה בטלגרם:
"שוחחתי הבוקר עם ראש הממשלה בנט ועם מנכ"ל משרדו הנכנס ידידי יאיר פינס.
ברכתי אותם.בחירה מצויינת!
הצלחתם הצלחתנו".
תמונה צילום מסך טלגרם.