שטרית: "תודה רבה למרכז קהילתי זינמן- לב העיר ולמנהלת עדי מלכה על הפעילות ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. בהמשך הקיץ יצטרפו כל המרכזים הקהילתיים לפעילויות והפנינגים בעשרות שכונות בכל רחבי העיר".
תמונות פייסבוק.
פורסם בתאריך: 16/06/2021 17:02
שטרית: "תודה רבה למרכז קהילתי זינמן- לב העיר ולמנהלת עדי מלכה על הפעילות ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. בהמשך הקיץ יצטרפו כל המרכזים הקהילתיים לפעילויות והפנינגים בעשרות שכונות בכל רחבי העיר".
תמונות פייסבוק.