שטרית: "שמחתי לפגוש את הזוכים משני הטורנירים ולהעניק להם את הפרסים. תודה רבה לאורית פרץ ממחלקת הנוער על ההובלה ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. ניפגש בטורניר הבא".
תמונות פייסבוק.

פורסם בתאריך: 11/06/2021 10:11
שטרית: "שמחתי לפגוש את הזוכים משני הטורנירים ולהעניק להם את הפרסים. תודה רבה לאורית פרץ ממחלקת הנוער על ההובלה ולראש העיר עליזה בלוך על התמיכה. ניפגש בטורניר הבא".
תמונות פייסבוק.
