ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ספדה את לכתו של מתי ז"ל: "אני מצטערת להיפרד מחבר קרוב. מי שהיה מנכ"ל העירייה במשך 12 שנה הלך לעולמו הבוקר. חלק הכירו מקרוב וחלק הכירו רק בשם. מתי, מעבר להיותו איש מקצוע מהשורה הראשונה, אני אישית חייבת לו הרבה בתור מי שלימד אותי את העבודה בתור ראש עיר בתחילת דרכה. מתי היה בנאדם מדהים, אציל נפש, מכבד ורב פעלים. מסוג האנשים שמעולם לא גבה ליבו ושלט בדברים בצורה עמוקה, שידע לגרום לדברים לקרות. זו אבידה גדולה לנו כאנשים. גם בפרופורציות של החיים. הוא בעיניי מייצג יושרה ועבודת אמת. אני מוסרת חיבוק למשפחתו ולחבריו. זו לא העת ללכת אך ייאמר לשבחו שבחייו עשה המון. הוא יחסר לנו מאוד".
על מועד הלוויתו של מתי ז"ל, נעדכן בהמשך.
מערכת שמשנט מביעה את צערה ומוסרת את תנחומיה למשפחה היקרה, על אובדנה הכבד. יהי זכרו ברוך.







