ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) בטוויטר:
״מזל טוב לידידי היקר יצחק בוז׳י הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה ה-11.

‏כמי שמכירו שנים רבות בטוחני שהוא יביא כבוד למוסד הנשיאות ולמדינת ישראל, כפי שעשה בתפקידיו הקודמים. 

‏בוז׳י ידידי, עבודה קשה לפניך לחבר ולאחד את כל חלקי העם, בפרט לאחר ההסתה הקשה שהציבור החרדי סבל בתקופת הקורונה.."