"אני קורא פרסומים שונים לגבי מה שקרה אתמול בישיבת הנהלת העיר שנמשכה 5 שעות.
חלק מהפרסומים מוגזמים בתיאורם האופטימי על עיר מתקדמת ביותר ואחרים פסימיים מדי ונותנים תמונה של קיפוח, אפליה וזלזול.
אז כמו ברוב המקרים, האמת היא איפשהו באמצע.
אנחנו עדיין לא עיר העתיד מצד אחד ומצד שני אנחנו גם לא עיר ללא תקנה.
מליאת מועצת העיר אישרה אתמול תקציב לעיר מורכבת עם אתגרים גדולים.
לקח לנו שבועות להגיע להצבעה שהסתיימה אתמול. ניהלנו הרבה מחלוקות וויכוחים בדרך, וזאת מכיוון ששאפנו לקדם תכניות ורעיונות שיכולים להיטיב עם כולנו.
רצינו יותר למען התושבים שלנו: יותר תרבות, יותר אירועים, יותר ניקיון, ויותר עסקים.
חלק מהדברים נראה בטווח המידי, בחלק השני של השנה אני יכול לומר בוודאות שעולם התרבות המקומי הולך לקבל דחיפה רצינית קדימה ושבחודשים הקרובים נוכל להציע מגוון רחב מאוד של אפשרויות בילוי לכל הגילאים.
חלק אחר של הדברים יבואו לידי ביטוי לטווח היותר ארוך.אז אישרנו את התקציב ועכשיו פנינו לאתגרים הבאים. בנחישות וברגישות".







