היום (ראשון) התקיים אירוע חגיגי בבית הנשיא לסיכום יוזמת 70 פנים לבית שמש בשיתוף מכון 'גשר'. כיבד בנוכחותו ונשא דברים נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל מכון גשר למנהיגות אילן גאל-דור וכן תושבים שלקחו חלק במיזם. את הטקס הנחתה מירי שלם שפעלה לרכז את האירועים כולם.
נשיא המדינה ראובן (רובי ריבלין) קרא "ליצור את היחד מתוך רגישות של כבוד ומבלי לפגוע חלילה באמונות וערכים של הקבוצות המרכיבות את הקולקטיב הישראלי הגדול ואת בית שמש כולה. תחת הנהגתך ראש העיר בית שמש, את עושה את כל מה שהמקטרגים הכתיבו כלא אפשרי. אנחנו רואים את הרוח הטובה הזו בבתי הספר, בפעילותה של העירייה למען כל תושביה וביוזמות מקומיות. עושים זאת אנשי העיר מבלי באמת להפחית מעדה לעדה ובין אנשים, לקדם את כל המערכות בבית שמש זו ליד זו ולא זו נגד זו. דעו לכם שההצלחה שלכם היא ההצלחה של כולנו".
מתוך נאום ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "מכובדי כבוד הנשיא הנשיא, בסוף השבוע האחרון שבנו לראות ברשתות החברתיות מראות קשים. מראות המעמיקים קרע ושסע. מראות שמקורן בחוסר ההבנה שחובה עלינו לתת מקום לתפיסות ודעות שלעתים יהיו שונות מדעותינו שלנו. אני מבקשת לקרא מכאן , מבית הנשיא , מבית העם - בואו נרגיע את הרוחות. בואו נפתח את הבתים בכל הארץ. פתיחת הבית פותחת את הלב ובונה גשר.
מכובדי הנשיא, השבוע יבחר או תבחר מי שיחליף או תחליף אותך. אני מבקשת שבמסגרת החפיפה - תחפוף אותם על האירוע הזה. ותציע להם לקדם את בשורת בית שמש בכל הארץ. אסור שניתן מקום להתרופפות ערכית , חובה שניתן מקום לשונות שבנינו".
אגף דוברות בית שמש.







