פורום ראשי ערים בבית הנשיא, ארוע של החברה למתנ"סים:
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך השתתפה הבוקר בפורום ראשי ערים עם נשיא המדינה, באירוע של החברה למתנ"סים - "ביחד זה יותר" בבית הנשיא. באירוע נכחו המנכ"ל הנכנס של רשת המתנסים העירונית מימון בן חמו והמנכ"ל היוצא עמית קדמון.
פורסם בתאריך: 30/05/2021 11:49
קרדיט צילום: דוברות העירייה.