לאחר הטיפול הראשוני באם והתינוקת הן פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.

איחוד הצלה סניף בית שמש:

"אנו מאחלים למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות".

מזל טוב!

תמונה ארכיון. צילום איחוד הצלה.