משה שטרית: 

"במהלך השנה הקודמת תכננו לקיים מופעי תרבות ברחבי העיר. השכונה הראשונה שנבחרה היא רמת נריה, אך לצערי נאלצנו לבטל את המופע עקב הנחיות הקורונה המחמירות. הבטחתי אז לילדי השכונה שכשהקורונה תחלוף הם יזכו למופע תרבות אצלם בשכונה. הבטחות צריך לקיים ואמש ילדי השכונה נהנו מהצגה נהדרת של תיאטרון אורנה פורת שהגיע ממש עד לפתח ביתם.
נמשיך לייצר אירועי תרבות ולהנגיש אותם עבורכם, תושבי העיר".

תמונות פייסבוק משה שטרית.