ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:"שמחתי לראות את הנערים הצעירים מגיעים לגיל מצוות, נהנים ומאושרים מהחגיגות המושקעות מסביב. נערים אלו הם עתיד העיר שלנו, אני גאה בכל אחד ואחד מהם ומאחלת להם שימשיכו לעלות מעלה מעלה".
אגף דוברות עיריית בית שמש.
פורסם בתאריך: 24/05/2021 11:35
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:"שמחתי לראות את הנערים הצעירים מגיעים לגיל מצוות, נהנים ומאושרים מהחגיגות המושקעות מסביב. נערים אלו הם עתיד העיר שלנו, אני גאה בכל אחד ואחד מהם ומאחלת להם שימשיכו לעלות מעלה מעלה".
אגף דוברות עיריית בית שמש.