משמעות החלטת משרד הכלכלה היא שחברות שיגישו בקשות במסלול מענקים עפ"י החוק, ככל שיאושרו,  יהיו זכאיות למענק בשיעור של 20% מסכום ההשקעה ותשלום מס חברות בשיעור של 7.5% בלבד.  

עוד יודגש כי המעניקים רלוונטים למפעלים חדשים והרחבת מפעלים קיימים בעיר בית שמש.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מבקשת להודות לשר הכלכלה עמיר פרץ ולשר האוצר ישראל כץ. משמעות ההחלטה היא הכרה וגיבוי המדינה לעשייה העירונית בתחומי התעשייה והמסחר ומתן תמריץ למפעלים חדשים לקבוע מקומם בעיר ולקיימים להרחיב פעילותם. עיריית בית שמש לוקחת אחריות גם על תחום המסחר והתעסוקה". 

הרב ישראל מנדלסון ממונה תחום תעשייה ומסחר: "זו החלטה אסטרטגית לטובת פיתוח התעשייה בעיר. אין לי ספק שההחלטה תקדם הגעת מפעלים לעיר מהלך שיעצים את התעשייה , יפתח את התעסוקה ויצמצם את האבטלה. החלטה קריטית אחרי תקופת משבר הקורונה".

אגף דוברות עיריית בית שמש.

קרדיט צילום: רווח הפקות.