הזוכים במקום הראשון בכל טורניר יקבלו קונסולת סוני פלסטיישן 5 חדישה, והמגיעים למקום השני יזכו בכיסא גיימינג מהשורה הראשונה.
מזה מס' שנים שישנו ביקוש אדיר לטורנירי גיימינג בעיר בית שמש. סגן ומ"מ ראש העיר, משה שטרית הרים את הכפפה ויזם זאת לראשונה בעיר.
משה שטרית: "כבר זמן מה שאני שומע על הרצון לקיים טורנירים בתחום הגיימינג בבית שמש, לכן הנחתי את מחלקת הנוער ליזום טורנירים רחבים לנוער וצעירים בפלטפורמה חדשנית ומאתגרת. הזוכים יקבלו פרסים מתגמלים במיוחד. זה הזמן להודות לאורית פרץ על ההובלה של הפרויקט ובכלל למחלקת הנוער על היוזמה המבורכת והעשייה הבלתי פוסקת לנוער בעיר בית שמש".
יישר כוח למשה שטרית ומחלקת הנוער על היוזמה החדשנית, ומאחלים בהצלחה למשתתפי הטורניר.







