המורות חיילות יפעלו בבתי הספר ברנקו ווייס, ברנקו ווייס אתגרי ובמרכזי הנוער בעיר. החיילות ייצרו פעילויות עבור בני הנוער גם במהלך חודשי הקיץ לצד קיום פעילויות הכוונה לשירות משמעותי. הפעילויות יתקיימו בתיאום עם מחלקת הנוער בעירייה.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני שמחה לראות מורות חיילות בעיר ומברכת אותן בברכת הדרך לקראת תחילת עבודתן. אין לי ספק שהפעילות שלהם תתרום רבות לבני הנוער. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל החיילים ששומרים עלינו, אנו נמצאים בתקופה מאתגרת וכולנו תקווה שנשוב בקרוב לימים של שקט".
אגף דוברות עיריית בית שמש






