כל צוותי תחנת בית שמש יצאו למשימתם. בנוסף להם גויסו גם צוותים מתחנות ירושלים, ממחוזות דן ומרכז וכן 4 מטוסי כיבוי.
טפסר משנה ראובן יצחק, מפקד תחנת בית שמש: "אנחנו מתמקדים כרגע עם מספר גזרות עבודה בהם התפתחו שריפות, טרם ידועה הסיבה לדליקות, כל הלוחמים פועלים על מנת למנוע את התפשטות האש. טרם השגנו שליטה" אדי אהרונוף,
רמ"ד דוברות והסברה. דוברות כב"ה ירושלים
תמונה ארכיון. צילום כב"ה ירושלים.







