ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:"בימים מורכבים אלו חובה על כולנו לומר תודה גדולה למשטרת ישראל, שוטרים ולוחמי מג"ב שעוברים ימים מורכבים במשימות שמירה על הבטחון שלנו כדי שנוכל לחזור ולבנות את הגשר"

אגף דוברות עיריית בית שמש.