"פנו אלינו מבית ספר באשקלון של 1,200 תלמידים שחסר להם עידוד לכן נעביר להם את העוגות והחלות. על כן מי שיוכל להביא את העוגות החל מעכשיו עד יום ראשון ב8.30 בבוקר זה יהיה מדהים!"

לכל הפרטים ולהשתתפות ביוזמה המבורכת, היכנסו לקישור המצורף: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdgP4SDAT_ydLpKpoHjbpfUwT2TiPMOHu6ZolQyLIw0n01Xtw/viewform