רה"ע ד"ר עליזה בלוך אמרה באירוע:
"זה רגע משמח שבו אנו עוצרים ואומרים תודה על הרגע שזכינו להגיע אליו בחניכת בית כזה מפואר לתורה ולתפילה. דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם עם האיכויות של "תורת שלום" בהובלת הרב קוריץ אני יודעת כמה רחוק יגיעו תלמידי המוסד החשוב, הראוי והאדיר הזה שב"ה עוד יהפוך להיות מותג חזק ומנצח בעיר. בהזדמנות זו ארצה לומר תודה גדולה לשותפי הרב ארנרייך על עבודתו היוצאת מן הכלל.
אני מאמינה גדולה במקום הזה ורוצה להודות לרב קוריץ, במיומנות יוצאת דופן של מנהל ואיש חינוך הוא יודע להגיד 'אני לא אתפשר על יראת שמים ועל חינוך, אך גם לא על מידות טובות, על מצוינות ועל גמישות'. היכולת של להצטיין בכל מידה היא נדירה ואני מאחלת שימשיך בעשייתו החינוכית החשובה, להגדיל תורה ולהאדירה".
סגר"ע ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך:
"אני עומד פה ומברך בהתרגשות רבה שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. כמה ציפינו וחיכינו לרגע הזה בו המוסד החשוב הזה ייכנס למבנה קבע ראוי ומכובד. מרגש להסתכל על הילדים ולראות כאן תלמידים מכל הגוונים, יושבים ב"ה זה לצד זה ומתחנכים לתורה, יראת שמים ומצוינות בכל המובנים וזה בזכות הרב קוריץ שמוביל את המקום הזה במשנתו המיוחדת, במסירות גדולה ובעיקר עם חזון. מאד מרגש להזכר בימים של העשייה בתחילת הדרך ולראות היום את מיזמור שיר חנוכת הבית. תודה גדולה לכל השותפים ובראשם רה"ע.".








