טקס פתיחת פרוייקט מיל"ה בתיכון "אור חדש'
את הטקס שהתקיים השבוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סנ"צ שלומי טובול מפקד תחנת משטרת בית שמש, מר משה שטרית סגן מ"מ ראש העיר, הרב יוסי גמליאל ראש אגף חינוך בעיריית בית שמש ומכובדים נוספים.
פורסם בתאריך: 06/05/2021 13:15
את הטקס חתמו תלמידי התיכון בשיר מקורי ומרגש.