דגלי העיר בית שמש ודגלי המדינה בחצי התורן. פינת זיכרון עירונית לשיתוף תושבי העיר
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "יום אבל לאומי. דגלי המדינה והעיר הורדו לחצי התורן.אנחנו נקיים עצרת מרכזית ברחבת בניין העירייה בשעה 17:30. אני מזמינה את הציבור לכתוב דברי נחמה וחיזוק למשפחות. העיר בית שמש אבלה , נחזק את המשפחות ונתחזק יחד"
פורסם בתאריך: 02/05/2021 10:31
דוברות עיריית בית שמש.
קרדיט תמונות: דוברות העירייה.