"אני מצר על האסון הכבד שפקד את עם ישראל בליל ל"ג בעומר יום שמחה הפך ליום אבל לאומי.
זו שעתה של אחדות ושותפות גורל של מדינה שלמה שאיבדה 45 קורבנות. אסון מטלטל שגבה מחיר כבד ולקיחת חיים של ילדים צעירים, אבות, בעלים ואחים.
אני משתתף בצער ובאבלם של המשפחות בארץ כולה ובבית שמש בפרט.
שולח תנחומים למשפחות האבלות בעיר בית שמש.
שלא יידעו עוד צער!"







