נהג האמבולנס שמעון שהרבני מסיים את תפקידו לאחר 38 שנים
עובדי ומתנדבי מד"א מרחב ירושלים מסניף בית שמש, הפתיעו הבוקר, באופן ספונטני את נהג האמבולנס המסור שמעון שהרבני שעבד היום את משמרתו האחרונה כעובד מד״א מזה 38 שנה. העובדים הכינו לכבודו עוגה עם סמל מד"א, ומסיבת פרידה מרגשת.
פורסם בתאריך: 29/04/2021 12:29
אתי מולא
עובדי מד"א ומערכת שמשנט מאחלים לשמעון היקר כל טוב ובהצלחה רבה, בהמשך דרכו.