ראש העיר ובכירי העירייה מברכים את קיקי חדד יום הולדתו
הבוקר במסגרת סיור שפ"ע שבועי והפעם ברחוב נחל עין גדי - ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , ממונה שפ"ע הרב שלמה ברילנט ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב הפתיעו את קיקי חדד לרגל יום הולדתו. קיקי חדד: "גאה להגיד שאני עובד בעיריית בית שמש".
פורסם בתאריך: 28/04/2021 11:53
ראש העיר ד"ר בלוך: "קיקי מלמד אותנו כבר למעלה מ 20 שנה איך לוקחים אחריות על העיר".
ח"מ הרב שלמה ברילנט: "קיקי הוא נשמה אדירה והוא נותן את הנשמה שלו בכל פינות העיר"
צפו בסרטון בדף הפייסבוק של שמשנט.
מזל טוב לקיקי ויום הולדת שמח.
קרדיט דוברות העירייה.