ראש העיר ד"ר בלוך: "קיקי מלמד אותנו כבר למעלה מ 20 שנה איך לוקחים אחריות על העיר". 

ח"מ הרב שלמה ברילנט: "קיקי הוא נשמה אדירה והוא נותן את הנשמה שלו בכל פינות העיר"
 
צפו בסרטון בדף הפייסבוק של שמשנט.

מזל טוב לקיקי ויום הולדת שמח.

קרדיט דוברות העירייה.