פעילותם של מתנדבי איחוד הצלה אמש בערב יום הזיכרון והבוקר ביום הזיכרון לחללי צהל ונפגעי פעולות האיבה
מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש איבטחו רפואית את הטקס המרכזי של ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה תשפ"א אמש באנדרטה. הבוקר ליוו המתנדבים עם אופנועים, רכב החירום ואמבולנס, את צעדת בית ספר אתגרי של ברנקו וויס.
פורסם בתאריך: 14/04/2021 15:37
ראש הסניף דוד לף, השתתף בטקס יחד עם מפקדי כוחות הביטחון בהם המשטרה, כבאות והצלה, מד"א וצה"ל והניח זר בשמם של מתנדבי איחוד הצלה וארגונים נוספים בבית שמש.
הבוקר ליוו המתנדבים עם אופנועים, רכב החירום ואמבולנס, את צעדת בית ספר אתגרי של ברנקו וויס לזכר הנופלים ברחובות העיר שבסיומן הצטרפו איתם לטקס ברחבת העירייה.
צילום תמונות איחוד הצלה.