לאחר הטיפול הראשוני האם והתינוק פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב. 

איחוד הצלה:

"אנו מאחלים למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות!".

מזל טוב ליולדת ויישר כוח למתנדבים העושים במלאכה. נציין שבמהלך השנה האחרונה ובכלל, סייעו המתנדבים למס' לידות בביתן של נשים שכרעו ללדת בעיר. 

תמונה ארכיון. צילום איחוד הצלה.