מזל טוב נולד בן: מתנדבי איחוד הצלה סיועו הבוקר לתושבת רמב"ש שכרעה ללדת בביתה
הבוקר התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה על אישה הכורעת ללדת בביתה ברמת בית שמש ג'. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש שלמה גולדשמיט, רותי פרינץ וישי גליק הגיעו לביתה וסייעו לה בתהליך הלידה ובשעה טובה נולד בן.
פורסם בתאריך: 14/04/2021 08:58
לאחר הטיפול הראשוני האם והתינוק פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
איחוד הצלה:
"אנו מאחלים למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות!".
מזל טוב ליולדת ויישר כוח למתנדבים העושים במלאכה. נציין שבמהלך השנה האחרונה ובכלל, סייעו המתנדבים למס' לידות בביתן של נשים שכרעו ללדת בעיר.
תמונה ארכיון. צילום איחוד הצלה.