עצרת ליל הזיכרון לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
הציבור מוזמן לעצרת שתתקיים הערב 13/4 בשעה 20:00, באנדרטה המרכזית, במעמד השר לבטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה. לאחר הטקס יתקיים ערב שירי לוחמים ברחבת האנדרטה.
פורסם בתאריך: 13/04/2021 13:21
הארוע ישודר בשידור חי בפייסבוק, ביוטיוב ובאתר עיריית בית שמש.