"פרח לניצול"- ראש העיר הגיעה לעמוד בצפירה עם ניצולת שואה
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הגיעה לעמוד בצפירה עם נלי פולק ניצולת שואה תושבת העיר. בבית נכחה גם עדי נכדתה. בתום הצפירה נלי ספרה לראש העיר את סיפורה.
פורסם בתאריך: 08/04/2021 12:26
קרדיט צילום דוברות העירייה.