במסגרת העבודות יוקם קיר תמך חדש שיוצב לכל אורך הכביש, יוקם מבנה כביש חדש במסגרתו יורחב ציר התנועה, יוחלף הריצוף בכביש ובנוסף, יבוצעו עבודות גינון לשיפור ושדרוג פני העיר.
העבודות צפויות להימשך עד חודש דצמבר, במסגרתן יבוצעו שינויים בהסדרי התנועה הקיימים, לטובת הסדרים זמניים שיאפשרו את קיום העבודות.
לאורך כל התקופה:
- לא תתאפשר חניה לאורך רחוב לוי אשכול בקטע שבין רחוב בן זאב לרחוב בן קיסמא.
- תחנת האוטובוס הקיימת ברחוב לוי אשכול (לאחר צומת בן זאב) תבוטל לתקופת העבודות ובמקומה תמוקם תחנת אוטובוס לפני צומת בן זאב.
העירייה פועלת לסיום העבודות בהקדם האפשרי, וייעשה מאמץ לאפשר ככל הניתן לתושבי העיר להמשיך בשגרה בעת הנסיעה בכביש זה בתקופת העבודות במקום. במהלך העבודות ייתכנו שיבושים בתנועה ואנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "כביש לוי אשכול סומן כאחד המקומות המוזנחים בעיר. לא עוד. כחלק מהתוכנית שלנו להפוך את בית שמש לעיר מודרנית, איכותית ונגישה לציבור, ביצענו חלק אחד מהכביש לפני שנה - את החלק המשמעותי שבו החלו הלילה העבודות עבדנו שנתיים כדי לגייס את התקציב ממשרד השיכון. הבאנו בשורה גדולה לכל התושבים ובפרט לתושבי העיר הוותיקה.
בתקופה הקרובה תהיה אי נוחות זמנית אך זה לקראת הכביש המחודש שמחכה לנו, מדוגם ומזמין. בית שמש הולכת ומתקדמת, עוד כביש ועוד גינה, מגיע לנו לחיות בעיר מצוינת ובשביל זה בתקופה הקרובה נדרשת מאיתנו סבלנות לטובת קיום העבודות בציר הכל כך חשוב ובקרוב מאוד אני מקווה שלא נזכור שהיו פעם כבישים כאלו בבית שמש".
דוברות עיריית בית שמש.
קרדיט צילום: מיקי רווח.







