ההצגה "אסירי תודה" העוסקת בשואת יהודי צפון אפריקה תשודר ביום ג' (6.4.21) בשעה 19:00 ולאחר ההצגה תתקיים שיחה עם השחקנים.
פרח לניצול- בשיתוף עם סגנית ראש העיר Rena Hollander ואגף הרווחה, תתקיים חלוקת פרחים ועמידה לצד ניצולי שואה בבתים בכל רחבי בית שמש ביום ה' סמוך לצפירה. תושבים המעוניינים להשתתף בפרויקט המרגש מוזמנים להצטרף לפי הפרטים המצוינים במודעה.
היום תפורסם רשימת הבתים אשר יארחו "זיכרון בסלון" ובמסגרתם יתקיימו הרצאות בבתים ברחבי העיר. הציבור הרחב מוזמן להירשם.
תודה לצוות מרכז קהילתי זינמן- לב העיר בראשות המנהלת Adi Malka על ההובלה.
יהי זכרם של ששת מיליוני אחינו ואחיותנו נצור ושמור בליבנו לעד.







