חוגגים מימונה בבית הקשיש בותיקה
היום התקיימה בבית הקשיש ברח' המשלט בותיקה, בהנהלתה של הגב' שרה אליהו, חגיגת מימונה לחברי המועדון והצוות שלבשו את בגדי החג המסורתיים, הכינו מופלטות, שרו ורקדו. תרבחו ותסעדו. יישר כוח.
פורסם בתאריך: 04/04/2021 15:52

תמונות באדיבות בית הקשיש.