"הימים האחרונים היו עמוסים מאוד.
הרמנו טלפונים, הכנסנו אלקטורים, תלינו שלטים, עמדנו בכיכרות, הקמנו מטות ועכשיו אנחנו רגע לפני הדבר האמיתי..
מחר יצאו לדרך פעילי ליכוד בית שמש ב-20 מטות ברחבי העיר כשמטרה אחת מולם: כמה שיותר קולות מחל בקלפי.
הפעם עושים את זה!!"







