שרת העלייה והקליטה, ח"כ תמנו שטה: "הסיור בבית שמש היה לי חשוב במיוחד, נתקלתי כאן באנשים שסיפרו לי שהם מצביעי מח"ל מסורתיים והפעם מתכננים להצביע לכחול לבן, נתקלתי במתלבטים שהשיח איתם החזיר אותם חזרה לתמוך בנו. לתושבי בית שמש יש תושבים נפלאים, התקבלתי כאן בזרועות פתוחות, בחום ואהבה כמו שהם יודעים לתת. אני קוראת לכול תושבי העיר, צאו לממש את זכותכם וחובתכם האזרחית והדמוקרטית. כל חשוב".

קרדיט צילום תמונות: אביב עזרא.