נציגי העמותות השונות סקרו בפני ראש העיר והנהלת האגף את עבודתם בשנה החולפת בעיר בית שמש יחד עם אגף הרווחה וחמ"ל הקורונה העירוני ובמבט קדימה לקראת תקופת הקיץ.
בסיום הערב חולקו לעמותות תעודות הוקרה ע"י רה"ע, עו"ס גילה רונן מנהלת אגף הרווחה ונגה מורדוק רכזת תחום עבודה קהילתית באגף. העמותות שהשתתפו הן: עזרת אחים, מד"א, איחוד הצלה, הצלה בית שמש, רפואה ושמחה, עזר מציון, ובנה, ידידים, חברים, נהנים בנעם, סבבתא ויד תומך.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה: "באנו הערב להצדיע לכם ולומר תודה בשם כל תושבי העיר. עברנו שנה מאתגרת ויחד איתכם הפכה בית שמש לבירת החסד של ישראל. אגף הרווחה שלנו יחד עם העמותות והחמ"ל העירוני עשו בשנה האחרונה עבודת קודש של ממש ואני גאה בכם ומלאת הערכה והוקרה. רוח ההתנדבות והסולידריות שיצרתם היא מרגשת ומעצימה ומביאה גאווה גדולה לעיר".
סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה עו"ד רינה הולנדר: "ארגוני החסד הם עמודי התווך שלנו כחברה, במיוחד בעיר בית שמש. השיתוף פעולה שלכם עם יחידת ההתנדבות באגף הרווחה בשנה החולפת היה יוצא מן הכלל, עשיתם בתקופת הקורונה דברים נפלאים ואדירים. כולנו מצדיעים לכם ואומרים לכם תודה על כל עבודת הקודש שלכם והעשייה המדהימה והמרגשת".
דוברות עיריית בית שמש.








