קדמה עבודת הכנה רבה ליום זה. בהובלת מנהל תפעול ושפ"ע הוקם חמ"ל בו נפרסו המשתתפים בשכונות העיר. חמ"ל אליו היו שותפים היחידה לאיכות הסביבה , מנהל החינוך , בתי הספר , הגזברות, מרכז צעירים, מרכז פסגה והרבה מאד יוזמות פרטיות.
בשעות הבוקר פעלו עובדי העירייה ועובדי החינוך ומתנדבים ובשעות אחר הצהריים נכנסו לפעולה תנועות הנוער והיוזמות המקומיות.
כל החוליות הפזורות ברחבי העיר קיבלו ערכות ניקיון שכללו מטאטאים , באלות ושקיות , מגרפות , כפפות ומים.
*ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך:* "יום הניקיון הוא מרכיב בתוך תפיסת החינוך לאחריות הכולל שלנו. 3000 עובדי עירייה , מורים , תלמידים , עובדי מפעלים , שוטרים ויוזמות מקומיות אמרו בקול חד וברור שבית שמש חשובה להם והם שותפים בעיצוב המרחב המשותף בעיר. זהו יום הניקיון החמישי שאנחנו מקיימים וכאשר אנחנו רואים את התושבים ברחוב זה עדיין מאד מרגש. ההכנות ליום ניקיון הבא כבר החלו"
מאות טונות של אשפה , עשרות משאיות , אלפי שקיות אשפה בעבודה משותפת של תושבי העיר , תלמידים , צוותי הוראה, עובדי מפעלים, עובדי עירייה ומתנדבים הפכו את בית שמש לנקייה יותר.
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש






