ראש העיר אמרה לתורמות לתורמים, "אני רוצה לומר לכם תודה גדולה בשם כל תושבי העיר. תמיד הייתי גאה בבית שמש, אבל היום כשאני עומדת ומסתכלת עליכם ועליכן, 40 תורמי כליה תושבי העיר, חרדים, חילונים ודתיים, אני מתמלאת בהשראה ובגאווה גדולה. זו בית שמש במיטבה".
ראש העיר ד"ר בלוך הוסיפה, "זוהי ההנצחה הטובה ביותר למייסד הארגון הרב ישעיהו הבר ז"ל ויש לי פינה חמה למתנת חיים כבר שנים רבות. אנחנו שבוע לפני בחירות ויש אווירה נוראית של רוע והשמצות ולראות אתכם, קבוצה מדהימה של אנשים שמתרכזים בלעשות טוב, זה הדבר הכי מרגש ועוצמתי. אני רוצה להודות לרבנית הבר המדהימה על ההזדמנות לבוא לכאן, את סמל להשראה ומופת עבור כולנו".
דוברות עיריית בית שמש.







