כחלק מהמאבק הלאומי בנגיף הקורונה, ממשיכים החובשים ופראמדיקים של מד"א להנגיש את החיסונים במסגרת מבצע "נותנים כתף", צוותי מד"א חיסוני מאות אלפים ומבצע החיסונים ממשיך ומתרחב.
היום (ד' 17.3) יפעיל מגן דוד אדום, בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות, פיקוד העורף והרשויות המקומיות עשרות מתחמי חיסון לציבור הרחב מגיל 16 ומעלה (עד 18 בליווי הורים), החברים בכל קופות החולים וזאת במטרה להגדיל את מספר המתחסנים, אשר מוזמנים כמובן להגיע ללא קביעת תור.
החיסונים הם על פי הנחיות משרד הבריאות בלבד, לאלו שטרם התחסנו חיסון ראשון, כולל מחלימים שעברו 3 חודשים מההחלמה, חיסון שני יינתן למי שהתחסן חיסון ראשון במד"א וחלפו 21 יום מהחיסון הראשון.
מתחמי החיסונים של מגן דוד אדום שיפעלו היום (ד') במקומות הבאים:
בית שמש, רחוב קדושת אהרון 9 רמת בית שמש ב', סמינר בית מלכה משעה 17:30 עד שעה 21:00
ייתכנו שינויים במיקומי ובשעות החיסונים - מומלץ להתעדכן באתר מד"א בכתובת https://media.mdais.org/COVID19







