מהנהלת המועדון נמסר: "כל הכבוד להנהלת המפעל ועובדיו שלא שוכחים אותנו ועושים מעל ומעבר עבורינו. בכל חג הם דואגים לנו בארוח ומתנה לכל חבר, אנו מודים למפעל בשם כל חברי המועדון, חברי העמותה וצוות המועדון חג כשר ושמח".
יישר כוח להנהלת מפעל הרטוב ועובדיו. חג פסח כשר ושמח.







