ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך פגשה את אגף הרווחה והשירותים החברתיים לרגל יום העובדים הסוציאליים. במפגש השתתפה סגנית ראש העיר רינה הולנדר ומנהלת האגף גילה רונן.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:"אני מצדיעה לכם העובדים הסוציאלים. מרגש לראות את האופן בו אתם רואים את המכלול. בתקופת הקורונה אגף הרווחה התגלה בשיא תפארתו בתפעול חמ"ל הקורונה וזה במקביל לעבודה השוטפת".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.







