ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "יום הניקיון הוא יום של אחריות משותפת. כולם שותפים בעיצוב המרחב המשותף בעיר. תפיסת החינוך לאחריות מובילה אותנו בכל המשימות העירוניות שלנו וגם כאן. העיר בית שמש תהיה מה שאנחנו נעשה ממנה."
*דודו ג'מו ראש מנהל תפעול*: "3000 מתנדבים משתתפים ביום הזה. אני רוצה להגיד לכולם תודה. אין לי ספק שהיום הזה יהיה מוצלח".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש







