לאחר הטיפול הראשוני בביתה של היולדת היא פונתה עם התינוקת להמשך טיפול בבית החולים כשמצבן טוב. יש לציין שזו קבלת הלידה השנייה השבוע בו שותפים מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש.

מזל טוב ושניפגש רק בשמחות.