הודעת הסיעות:
לאחר השחתת דגל ישראל בבית כנסת בשבוע שעבר, החלטנו לקרוא לבתי הכנסת להניף דגלים. הראי"ה קוק, במעמד חנוכת בית הכנסת החורבה, נתן דרשה בנושא דגל לאום (בזמנו היה דגל הגדודים העבריים) בתוך בית הכנסת והדגיש את החיבור הרוחני בין דגל צבאי/לאומי לבין התורה והקב"ה. בחרנו לצטט במודעה קטע מדרשתו, הדרשה עצמה מלאת השראה ודברי עומק נפלאים. זאת דרכינו- האמונה במדינת ישראל כראשית צמיחת גאולתנו. אנחנו *מזמינים את כלל הקהילות לקבל דגלים ושרשראות דגלים לקישוט בתי הכנסת בדרכו של הראי"ה קוק.
ניתן להירשם לקבלת ערכה, הדגלים יגיעו בשבוע הבא.







