מתחם הקאנטרי שנמצא בעיצומם של עבודות הפיתוח, צפוי לכלול בריכה חצי אולימפית, בריכה לימודית, מגרשי ספורט, מתחם בית קפה ופנאי, ספא מפנק, סאונות וג'קוזי. הקאנטרי מתוכנן בסטנדרט הגבוה ביותר, בצורה המותאמת לקהל החילוני ודתי לאומי אשר צפוי להתגורר בשכונה. בניית הקאנטרי תוקצבה בעלות של 16 מיליון ש"ח.
ברטוב קיבל סקירה על התקדמות העבודות המובצעות על ידי החברה הכלכלית וחברת cpm. המנכ"ל הודה לצוות על עבודתם המסורה ועל המאמץ המשותף לעמוד ביעד שהציבה העירייה, לפיו הקאנטרי יופעל כבר בתחילת קיץ 2022. כזכור, הקאנטרי מוקם ונבנה בימים אלו ליד בתי הספר הממלכתיים וממ"ד וליד אולפנת נגה וישמש את כלל תושבי העיר, ובייחוד את תושבי השכונה ויהווה עוגן לפעילות נופש ופנאי, לצד חוגים ושיעורי שחייה. בסמוך לקאנטרי ייבנה קומפלקס ספורט, שיכלול מגרשי ספורט פתוחים ואולם ספורט מרווח.
מנכ"ל עיריית בית שמש, איתמר ברטוב: "הגענו היום לשטח כדי לעקוב מקרוב אחר החזון שהופך אט אט למציאות - הקמת מרכז ספורט עירוני בשכונת נווה שמיר. הקאנטרי יהיה קאנטרי חדש, מתקדם ובסטנדרטים גבוהים ומותאם לצביונה החילוני-דתי לאומי של השכונה. זו תהיה שכונה נהדרת שתשלב איכות חיים, טבע ונופים, חינוך וחיי קהילה".
דוברות עיריית בית שמש - החברה הכלכלית.







