כחלק מהמאבק הלאומי בנגיף הקורונה, ממשיכים החובשים ופראמדיקים של מד"א להנגיש את החיסונים במסגרת מבצע "נותנים כתף", בשבוע האחרון חיסוני צוותי מד"א עשרות אלפים ומבצע החיסונים ממשיך ומתרחב.
היום (ג', 9.3) יפעיל מגן דוד אדום, בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות, פיקוד העורף והרשויות המקומיות מתחמי חיסון לציבור הרחב מגיל 16 ומעלה (עד 18 בליווי הורים), החברים בכל קופות החולים וזאת במטרה להגדיל את מספר המתחסנים, אשר מוזמנים כמובן להגיע ללא קביעת תור.
החיסונים הם על פי הנחיות משרד הבריאות בלבד, לאלו שטרם התחסנו חיסון ראשון (לא למחלימים), חיסון שני יינתן למי שהתחסן חיסון ראשון במד"א וחלפו 21 יום מהחיסון הראשון.
אצלנו:
- אולם ספורט לוי אשכול, רחוב הגולן 16, בית שמש, משעה 16:00 עד שעה 21:00
ייתכנו שינויים במיקומי ובשעות החיסונים - מומלץ להתעדכן באתר מד"א בכתובת https://media.mdais.org/COVID19







